FAQ


Har du et spørgsmål? Måske kan du finde svaret nedenfor!

Bestilling og Levering

Kan jeg ændre eller fjerne min ordre?

Vi er desværre ikke i stand til at foretage ændringer i din bestilling eller leveringsadresse, efter at ordren er blevet afgivet. Vi har som mål at sende alle ordrer så hurtigt som muligt og vores lager sender bestillingen så tidligt som 15 minutter efter at bestillingen modtages. Hvis en ændring er nødvendig, så kontakt os og vi vil gøre vores bedste for at hjælpe dig. Angiv dit ordrenummer eller den e-mail-adresse som du opgav ved bestilling. Kontakt kundeservice på [email protected]

JEG HAR MODTAGET EN FORKERT VARE, HVAD GØR JEG?

Åh nej! Kontakt kundeservice på [email protected] og de vil hjælpe dig med at rette fejlen.

Oplys venligst følgende:

Fulde navn:
Ordrenummer:
Produkt modtaget:
Hvilke produkt du ønsker at modtage:
Et billede, der viser den følgeseddel med produktet modtaget:

 

HVOR ER MIN PAKKE SENDT FRA?

Bestillinger til Danmark sendes fra vores lager i Sverige.

HVORNÅR MODTAGER JEG MIN BESTILLING?

Vores mål er at få din bestilling leveret så hurtigt som muligt. Når din ordre er blevet placeret, behandles den af vores ordremodtagelse så tidligt som 15 minutter senere. Derefter bliver den pakket og afsendt. Din forventede leveringsdato afhænger af, hvilken type forsendelse som du vælger når du afgiver din bestilling.

Pakker bliver normalt ikke leveret i weekender og lokale helligdage. Bemærk, at den anslåede leveringstid er et skøn, og at tiden kan variere alt efter eksterne faktorer, som iDeal Of Sweden og dens forsendelse partner ikke kan kontrollere. Disse faktorer kan omfatte, men er ikke begrænset til, ekstreme vejrforhold, tekniske fejl, told forsinkelser mv. Bemærk også, at leveringstiden kan være længere end normalt, under udsalg, nylanceringer eller lign.

RETURNERING & OMBYTNING

JEG HAR MODTAGET EN FORKERT VARE, HVAD GØR JEG?

Åh nej! Kontakt kundeservice på [email protected] og de vil hjælpe med at rette fejlen.

Oplys venligst følgende:

Fulde navn:
Ordrenummer:
Produkt modtaget:
Hvilke produkt du ønsker at modtage:

HVORDAN SENDER JEG EN KLAGE?

Hvis du ønsker at indgive en klage over en vare, bedes du kontakte kundeservice på [email protected]

Oplys venligst følgende:

Fulde navn:
Ordrenummer:
Beskriv problemet:
Billede, der tydeligt viser fejlen på varen:

Vi kan kun acceptere klager, hvis du har købt dit produkt direkte fra www.iDealOfSweden.dk Hvis du har købt et iDeal Of Sweden produkt hos en af vores forhandlere, beder vi dig kontakte dem først.

HVORDAN OMBYTTER JEG MIN ORDRE?

Hvis du har skiftet mening af den ene eller anden grund, kan du altid sende varen tilbage og få et nyt produkt til samme pris eller mindre. Vi refunderer prisforskellen. Men hvis du ønsker at bytte til et produkt med som har en højere pris, beder vi dog om at du placerer en ny ordre, og vi vil refundere dig for den vare, du sendte retur.

Alle returneringer skal rapporteres til Kundeservice, ellers bliver de ikke accepteret.

Oplys venligst følgende:

Fulde navn:

Ordrenummer:

Produkt modtaget:

Hvilke produkter du ønsker at modtage:

Retur sendes til vores lager i Norrköping, Sverige. Produkter købt direkte fra vores hjemmeside skal returneres til vores lager. Produkterne kan ikke ombyttes i en lokal butik.

Bemærk, at du måske er nødt til at betale fragt for returnering af pakken. Efter ombytning af et produkt, betaler iDeal Of Sweden fragtomkostningerne for den nye pakke.

HVAD ER JERES OMBYTNINGSPOLITIK?

Du har ret til at erstatte et eller alle produkter, som du har købt direkte fra vores hjemmeside inden for 30 dage efter at varen er modtaget. Varen skal være i samme stand som den var, da den blev modtaget. Produktet skal også være i dens oprindelige emballage med etiketter og beskyttende klistermærker intakte.

Et produkt kan kun udskiftes med et produkt med samme eller mindre værdi. Hvis du ønsker at skifte til et dyrere produkt, skal det returneres og vi vil udstede en fuld refundering for det table produkt. Du kan derefter tilføje en ny ordre af det rigtige produkt.

Produkter købt direkte fra vores hjemmeside skal returneres til vores lager. Produkterne kan ikke ombyttes i en lokal butik.

Bemærk, at du måske er nødt til at betale fragt for returnering af pakken. Efter ombytning af et produkt, betaler iDeal Of Sweden fragtomkostningerne for den nye pakke.

HVOR LANG ER GARANTIEN OG HVAD DÆKKER DEN?

iDeal Of Sweden garanti er gyldig i et (1) år.

Produkterne er fremstillet til at opfylde vores høje kvalitetskrav. Desuden er produkterne også dækket af vores garanti mod eventuelle fabrikationsfejl. Covernes montering, syning og klæbestoffer. iDeal Sveriges garanti dækker kun de dele, der er nævnt ovenfor.

For at rapportere en fejl som er dækket af garantien, bedes du kontakte kundeservice på [email protected]

HVAD ER IKKE DÆKKET AF GARANTIEN?

iDeal of Sweden’s garanti dækker ikke:

  • Mangler og skader som følge af tab, tyveri, brand eller vandskade.

  • Problemer eller skader som er forårsaget af forkert brug, forsømmelse (slag, buler, knusning, fald), ulykker eller uberettigede reparationer eller modifikationer.

  • Æstetiske ændringer, fejl og skader som finder sted på grund af normal slitage og ældning (for. f.eks. mindre ridser, slidt læder og maling der flækker af, etc.).

  • Ved ikke at følge vores plejeinstruktioner, er garantien ugyldig.

PRODUKTINFORMATION

ETISK, MILJØVENLIG & BÆREDYGTIGHED

Vores produkter og deres fremstilling, er i overensstemmelse med EU og REACH retningslinjer og opfylder de miljøkrav, der er indeholdt i det svenske og europæiske marked. Selv vores emballage er lavet af 100% genanvendelige materialer. Vi sikrer gode arbejdsforhold ved regelmæssigt at besøge vores fabrikker. Vi tror på en bæredygtig udvikling og virksomhedernes ansvar, og derfor gøre alt, hvad vi kan for at bidrage til det.

MATERIALE & KVALITET

Alle vores produkter er produceret i meget nøje udvalgte materialer af højeste kvalitet. Vi er især stolte af vores Premium PU materiale, som er identisk med, men mere holdbart end ægte læder – perfekt til telefon tilbehør, da det kan tåle en masse slid. Premium PU er også grunden til den overkommelige pris, du får stor værdi for pengene.

Vi stræber efter at levere den højeste kvalitet i alt, hvad vi laver. Det omfatter alt fra processen med at fremstille vores håndlavede produkter til vores bæredygtige tankegang. Hvert produkt er testet før at det leveres og fremstilles af kun nøje udvalgte materialer, som opfylder vores høje kvalitetskrav kvalitet. Vi tager også et stort ansvar med hensyn til miljø, og alle vores produkter er i overensstemmelse med europæiske standarder og retningslinjer.

INNOVATION & FUNKTION

iDeal Of Sweden fokuser på konstant udviklingen af nye innovative funktioner til vores produkter, og vores formål er at forenkle hverdagen for mennesker i bevægelse. I hvert produkt forsøger vi at tilføje så mange smarte løsninger og funktioner som muligt – i perfekt balance med selve produktets design. Telefonen er blevet langt det mest anvendte værktøj i hverdagen, og dens popularitet og vigtige rolle i folks liv gør det overordentlig vigtigt for os at udvikle de mest optimale, funktionelle og moderigtige covers.

VEDLIGEHOLDELSE

Vi anbefaler at du fjerner dit cover/mobiltaske mindst en gang om måneden for at rengøre både telefonen og coveret/mobiltasken. Husk, at både produktet og mobiltelefonen skal være helt tørre, både før og under brug.

Hvis coveret bliver vådt eller futigt af den ene eller anden grund, anbefaler vi at du fjerner coveret og og tørre det grundigt før yderligere brug.

BETALING

Faktura - Betal inden 14 dage!

Ved betaling via Klarna er sikkert og nemt. Du behøver aldrig at give dine kortoplysninger, og altid betale efter du modtager din bestilling.

  1. Få din ordre før du betaler
  2. Betalning – altid mindst 14 dagar
  3. Du behöver ikke at give ud kortoplysninger
  4. Altid 14 dage tilbagetrækning
  5. Hent dine fakturaer fra klarna.dk

ER MINE BETALINGSOPLYSNINGER I SIKRE HÆNDER?

Din transaktion og betalingsoplysninger håndteres direkte af Klarna, vores betalingsformidler, som udbyder en sikker kryptering under strenge bank kontrol.

Dine kreditkort oplysninger sendes direkte til banken og kan ikke læses eller ses af andre end din bank, ikke engang af iDeal Of Sweden.

iDeal Of Sweden har SSL certifikat og opfylder kravene i PCI DSS.

HVILKEN VALUTA BLIVER VIST PÅ HJEMMESIDEN?

Priserne som vises er i DKK. Disse priser inkluderer ikke eventuelle skatter og afgifter, der enten tilføjes eller fratrækkes ved kassen.

iDeal Sverige er ikke ansvarlig for eventuelle afvigelser i valuta eller vekselgebyrer som din bank eller kreditkortselskab opkræver, når du køber fra vores hjemmeside. Hvis du har spørgsmål om dette, skal du kontakte din bank eller kreditkortselskab.

ER MIN BETALING GÅET IGENNEM?

iDeal af Sveriges betaling procesomfatter flere kontrol skridt for at maksimere sikkerheden. Det samlede beløb for din ordre vil blive trukket fra din bankkonto ved bestilling, og betalingen bliver herefter behandlet og godkendt. Hvis betaling ikke modtages efter bestillingen er afgivet, kan iDeal Of Sweden automatisk annullere ordren uden yderligere meddelelse.

HVILKE BETALINGSMULIGHEDER ACCEPTERER I?

iDeal Of Sweden accepterer AliPay, American Express, Diners Club, JCB, SafetyPay, MasterCard, VISA, PayPal og flere andre lokale betalingskort og faktureringsmuligheder.

ANDET

JEG HAR MANGE FØLGERE PÅ SOCIALE MEDIER. KAN VI SAMARBEJDE?

Kontakt vores partnerafdeling direkte på [email protected]
Sørg for at medtage følgende oplysninger:
  • Din for- og efternavn
  • Telefonnummer
  • Email adresse
  • Alle relevante oplysninger, såsom links til dine sociale medier sider osv.
Din ansøgning vil blive behandlet direkte af vores afdeling der vil gennemgå den og kontakte dig så hurtigt som muligt.

ARBEJDE HOS IDEAL OF SWEDEN

Alle åbne jobmuligheder bliver offentliggjort på: http://career.idealofsweden.com

iDeal Of Sweden