Ordreinformation
Når du har gennemført en ordre sender vi en email med ordrebekræftelse, til den email-adresse der blev angivet under bestilling. Hvis du ikke har modtaget en ordrebekræftelse, bedes du først kontrollere om den er havnet i dit spam-filter. Bemærk venligst at det kan tage op til 24 timer, før du modtager ordrebekræftelsen.
Hvis du har tjekket din spam-mail og har ventet i 24 timer uden at modtage bekræftelses-e-mailen, anbefaler vi, at du kontakter os ved at bruge chatknappen i nederste højre hjørne, så vi kan undersøge dette for dig.
Når du har gennemført en ordre hos os, modtager du automatisk ordrebekræftelse via e-mail. Hvis du ikke har modtaget en ordrebekræftelse, bedes du først kontrollere om den er havnet i dit spam-filter.
Da vi ofte modtager store ordremængder, kan du risikere at du ikke modtager din ordrebekræftelse med det samme efter bestilling. Det kan tage op til 24 timer, før du modtager bekræftelsen.
Hvis du har tjekket din spam-mail og har ventet i 24 timer uden at modtage bekræftelses-e-mailen, anbefaler vi, at du kontakter os ved at bruge chatknappen i nederste højre hjørne, så vi kan undersøge dette for dig.
Vi beklager ulejligheden! Hvis du kun har modtaget dele af din ordre, skal du først sammenligne det, du har modtaget, med det, der står på din ordrebekræftelse.
Hvis du ikke har modtaget alle dine produkter eller har modtaget de forkerte produkter, bedes du kontakte os for at lade os vide, hvilke produkter der mangler, ved at klikke på chatknappen i nederste højre hjørne.
Annullering og ændring af ordrer
Vi prioriterer hurtig levering på alle ordrer, og igangsætter ordrebehandling så snart vi modtager dem! Desværre betyder dette at vi ikke kan annullere registrerede bestillinger, da de allerede er sendt videre til lageret (ofte inden for få sekunder).
Hvis der er fejl i ordren er det naturligvis muligt at sende den tilbage til os. Du finder mere information om returprocessen her: Hvordan returnerer jeg min ordre?
Vi prioriterer hurtig levering på alle ordrer, og igangsætter ordrebehandling så snart vi modtager dem! Desværre betyder dette at vi ikke kan ændre registrerede bestillinger, da de allerede er sendt videre til lageret (ofte inden for få sekunder).
Hvis der er fejl i ordren er det naturligvis muligt at sende den tilbage til os. Du finder mere information om returprocessen her: Hvordan returnerer jeg min ordre?
Vi prioriterer hurtig levering på alle ordrer, og igangsætter ordrebehandling så snart vi modtager dem! Desværre betyder dette at vi ikke kan ændre registrerede bestillinger, da de allerede er sendt videre til lageret (ofte inden for få sekunder).
Ordren vil blive leveret til den adresse, du har angivet ved bestillingen. Hvis det ikke er muligt at levere til den specificerede adresse, sendes ordren sandsynligvis tilbage til os. Vi kan først kan vi hjælpe dig med en refusion, når vi har modtaget returordren. Bemærk venligst, at der trækkes etekspeditionsgebyr på 10 € fra refusionen, hvis returneringen skyldes en forkert angivet adresse.
Leveringsmetoder
I Danmark tilbyder vi følgende leveringsmetoder:
- BudBee - Levering til pakkeboks
- BudBee - Hjemmelevering
- Instabox - Levering til pakkeboks
- PostNord - Afhentning på udleveringssted eller pakkeboks
- PostNord - Hjemmelevering
Vi tilbyder forskellige leveringsmuligheder afhængigt af, hvor du bor. Du kan se dit leveringsalternativ, når du gennemfører din bestilling, ved at indtaste din adresse og postnummer under “Leveringsoplysninger”.
Hvis du vælger levering til postkassen, og pakken ikke passer, vil den blive lagt uden for din dør eller leveret til nærmeste afhentningssted. Hvis din ordre sendes til et servicepunkt, vil du modtage en besked, når den er klar til afhentning.
Da de fleste af vores produkter sælges via e-handel, har vi som virksomhed et stort ansvar for at tilbyde levering med lavt CO2-udslip.
Derfor arbejder vi løbende på at forbedre leverancerne på den sidste mil effektivt. Vi har indgået partnerskaber med nogle af de bedste tjenesteudbydere i adskillige geografiske områder, som hjælper os med at forbedre den operationelle effektivitet af vores pakkeudbringning i landet. Sammen tager vi fat på vores bæredygtighedsmål ved at konsolidere forsendelser til steder i nærheden og vælge forsendelsesformer, der minimerer den negative indvirkning på planeten.
I Danmark, Tyskland, Holland og Sverige har vi indgået partnerskaber med kurertjenester, der tilbyder fossilfri leveringsløsninger og:
- Konstant udligner deres CO2-emissioner
- Bruger elbiler eller varevogne med alternativt brændstof til leverancer over længere afstande i landet.
- Transporterer pakker til fods eller på elcykel
Fra 1. januar 2023 tilbyder vi også en klimakompenseret leveringsmetode når du som kunde vælger Deutsche Post postservice.
Ja, vi sender til hele verden – med få undtagelser.
Nedenfor finder du en liste over de lande, hvor vi har dedikerede lokale hjemmesider. Du kan nemt skifte hjemmeside ved at åbne menuen øverst til venstre. Nederst på siden finder du til venstre en mulighed for at ændre dit land.
Hvis dit land ikke har en dedikeret lokal hjemmeside, kan kunder i Europa besøge vores .eu-side, og kunder uden for Europa kan besøge vores .global-side for at se, hvilke lande vi i øjeblikket leverer til. Ved checkout kan du tjekke tilgængelige destinationer via dropdown-menuen under “Vælg land.” Hvis dit land ikke er på listen, kan vi desværre ikke levere der i øjeblikket.
Lokale hjemmesider tilgængelige i:
Australia | Austria | Belgium | Canada | Denmark | Germany | Spain | France | Greece | Hong Kong | Italy | Japan | Korea | Netherlands | Norway | Poland | Saudi Arabia | Singapore | Finland | Sweden | Switzerland | United Arab Emirates | United Kingdom | United States
Leveringsinformation
Leveringsinformation bliver sendt til dig direkte fra din valgte transportør, så snart pakken er på vej. Her finder du oplysninger om din levering og hvordan du kan spore din pakke.
Hvis du vælger levering til postkassen, og pakken ikke passer, vil den blive lagt uden for din dør eller leveret til nærmeste afhentningssted. Hvis din ordre sendes til et servicepunkt, vil du modtage en besked, når den er klar til afhentning.
Vi bestræber os på at sende din ordre så hurtigt som muligt, efter den er afgivet. Den anslåede leveringstid i Danmark er, under normale omstændigheder, 2–4 hverdage.
Bemærk, at den anslåede leveringstid er et skøn, og at tiden kan variere afhængigt af eksterne faktorer, som IDEAL OF SWEDEN og dets leveringspartnere ikke kan kontrollere. Disse faktorer kan omfatte, men er ikke begrænset til, ekstreme vejrforhold, tekniske fejl eller toldforsinkelser. Leveringstider kan også være længere end normalt under kampagner.
Pakker sendes normalt ikke i weekender eller på helligdage.
Hvis der er gået mere end 14 dage siden du afgav din ordre, og du endnu ikke har modtaget den, bedes du kontakte os via chatten nederst til højre.
Vores mål er altid at levere ordrer så hurtigt som muligt.
Den estimerede leveringstid afhænger af destinationslandet og den valgte leveringsmetode. For at se leveringsmetoder og estimeret leveringstid for et givent land, skal du blot indtaste adresse og postnummer under afsnittet "Levering", når du udfylder din bestilling.
Den anslåede leveringstid i Danmark er, under normale omstændigheder, 2–4 hverdage.
Bemærk venligst at den estimerede leveringstid er et estimat, og at tiden kan variere afhængigt af eksterne faktorer, som IDEAL OF SWEDEN og dets forsendelsespartnere ikke kan kontrollere. Disse faktorer omfatter blandt andet ekstreme vejrforhold, tekniske fejl, toldforsinkelser osv.
Vi gør desuden opmærksom på at leveringstiderne kan være længere end normalt under visse kampagner og perioder. Pakker sendes normalt ikke i weekender og på lokale helligdage.
Vi er kede af at høre, at vi har sendt dig en vare, der adskiller sig fra det, du har bestilt!
Start venligst med at dobbelttjekke din ordrebekræftelse for at se, hvad du har bestilt. Hvis du ikke har modtaget det bestilte produkt, bedes du kontakte os ved at bruge chatknappen i nederste højre hjørne, og vi vil gøre alt, hvad vi kan, for at rette vores fejl.
Hvis du ved et uheld har bestilt det forkerte produkt, kan du naturligvis ændre produktet ved at returnere det til os og placere et nyt på det ønskede produkt! Læs mere om, hvordan du returnerer her.
Hvis du behøver at komme i kontakt med os, angående en vare som er i stykker, venligst tryk på dette link. Ved at klikke på linket kommer du til en reklamationsformular i vores chatbot.
Pakken forbliver normalt på posthuset i 7 dage, før den sendes tilbage, for mere præcis information kontakt venligst dit lokale posthus.
Hvis du ikke afhenter din pakke, bliver den returneret til os. Pakken bliver herefter registreret som "ikke afhentet", og vi opkræver et gebyr på 10 €. Den resterende ordreværdi refunderes til dig på samme måde som du betalte på købstidspunktet.
Hvis du ikke vil have pakken mere, skal du modtage pakken og derefter returnere den, for at den ikke kan registreres som en "ikke indsamlet".
Vi har i øjeblikket lager i Sverige og Holland. For at garantere hurtigst mulig levering sender vi din pakke fra vores nærmeste lager.
Varer afsendt inden for EU sendes på en DDP-basis (Delivery Duty Paid), hvilket betyder, at alle relevante import- og toldafgifter indgår i den endelige købspris.
Ikke-EU-lande kan være underlagt told og skat, når pakken ankommer til destinationslandet. Som kunde er du ansvarlig for betaling af eventuelle importafgifter og skatter.
IDEAL OF SWEDEN er ikke ansvarlig for ændringer i valutaværdi eller konverteringskurser, som din bank eller kreditkortselskab måtte anvende, når du betaler i dit lands valuta.
Hvis du har yderligere spørgsmål til moms og kundeafgifter, bedes du kontakte dit lokale toldkontor for mere information.